Υποστηρικτικό Υλικό Το υλικό που βρίσκεται παρακάτω, προωθείται από την Κοινωνική Λειτουργό και τον Ψυχολόγο του σχολείου, μέλη της Επιτροπής Διαγνωστικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ) στα σχολεία υποστήριξης τους στα πλαίσια της εξ αποστάσεως ψυχοκοινωνικής υποστήριξης. Το παρόν κείμενο σε μορφή παραμυθιού, δημιουργήθηκε από μαθητές του τμήματος Α4, του 1ου Γενικού Λυκείου Πύργου μέσα από το Κοχύλι του Φίλιππου, ενός δεκαπεντάχρονου μαθητή με κινητικά προβλήματα. Στόχος τους είναι να αναδείξουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με αναπηρία τόσο στο σχολικό όσο και στο κοινωνικό τους περιβάλλον. Όμως, το παραμύθι καταλήγει σε ένα ταξίδι έμπνευσης, που μεταφέρει τόσο στα παιδιά όσο και στους μεγάλους το μήνυμα της διαφορετικότητας και της ισότητας. Απώτερος σκοπός είναι η κοινωνική ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στα άτομα με αναπηρία μέσω ενός σπουδαίου μηνύματος, αυτό της ισότητας χωρίς αποκλεισμούς. Ένα διαφορετικό παραμύθι, γραμμένο σε τέσσερις διαφορετικές γλώσσες, τα Ελληνικά, τα Αγγλικά, αλλά και την ελληνική και αγγλική γραφή Braille (σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλών). Τοσκίδης Γιώργος, Ψυχολόγος Τζώρτζογλου Ελένη, Κοινωνική Λειτουργός